diusmius

diusmius

Hamarosan...

2016. február 23. - dius_mius

picsart_1456272158730.jpg

A sütés...ez amolyan terápia, boldogsághormon nekem.
A konyhában babrálás csajos és kreatív, szeretem.

Az az igazság, hogy van egy csodásan szép receptkönyvem - amit Édesanyától kaptam költözéskor - viszont sokszor keresek én is a neten receptet. Nos ezért ez a blog... a netes receptkönyvem, amit talán Ti is szeretni fogtok olykor.

A jól bevált családi receptek verhetetlenek, úgyhogy majd azokból is hozok Nektek bőven, viszont imádok kísérletezni, hogy új kincsek kerüljenek a "bevált" címkéhez a kis regiszteres füzetben. Szóval lesz itt hideg,meleg, új és régi, sós és édes, saját és kölcsön, egészséges és "szénhidrátsokkos". Valamint úgy döntöttem, hogy a bakikat és rossz tapasztalatokat is megosztom Veletek.

Az is biztos, hogy lesz majd egy-két kreatív "off topic" időről időre.

Már alig várom!

D.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diusmius.blog.hu/api/trackback/id/tr18412438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása