diusmius

diusmius

Napsütéses reggeli a teraszon - Banánpalacsinta

2016. április 03. - dius_mius

20160403_114931-1.jpg

Ma nem otthon aludtam, úgyhogy jó vendégként a kései ébredés után nekiláttam a "kösziasleepovert" reggelinek. Igazság szerint megbeszéltük Kittivel már a hét közepén, hogy csudaklassz reggelit csapunk majd a napfényes teraszon. Csipkerózsika átaludta a palacsintasütést - cseles a csaj. De én tudtam, hogy mindent nem úszhat meg, mert a kávét bizony muszáj lesz neki elkészítenie, mert én technikai antitálentumként nem tudom használni a kávéfőzőjüket.

20160403_115318.jpg

Szóval a menü az örök kedvenc banánpalacsinta. Egészséges, gyors és isteni finom. Valamint bevetettem a múlt héten készített granolámat - ez szerintem joghurttal az igazi. A receptjét megtaláljátok a korábbi bejegyzések között, a banánpalacsintáé pedig itt jön...

20160403_115120-1.jpg

Hozzávalók:

3 érett banán
1 tojás
kb 8 dkg zabliszt (darált zabpehely)
kókuszolaj a sütéshez

A banánokat villával összetöritek és hozzáadjátok a tojást valamint a lisztet. Jól ki kell keverni és kész is a tészta. Turmixolhatjátok is a banánokat, de én jobban szeretem a "rusztikusabb" darabos verziót, ha csak úgy magam töröm össze őket.

20160403_115046.jpg

Kókuszolajon szoktam sütni kb tenyérnyi nagyságú palacsintákat - evőkanállal adagolva pont jó mennyiséget kapunk, 1 kanál 1 palacsinta. Olajból nem kell sok, de minden új adag előtt kenjétek ki a serpenyőt. Egyszerre elfér egymás mellett 3-4 darab. Fontos, hogy legyen valamiféle "lapát" a kezetek ügyében amivel meg tudjátok majd fordítani őket - amúgy egy villa is megteszi.

Sütésnél arra figyeljetek, hogy alacsony lángon menjen a lap különben megég az alja de még mindig nem lesz annyira egyben a tészta, hogy meg lehessen fordítani. Szóval alacsony lángon, ügyesen - aggodalomra semmi ok, fiúk is simán elkészítették már hibátlanul.

20160403_115051.jpg

Tálalni lehet gyümölccsel, mézzel, joghurttal...gyakorlatilag bármivel. És ráadásként jó ha van egy Kitti a háznál, aki már felébredt és lefőzte a habos tejeskávédat. ♡

Szeressétek!

D.

20160403_115515.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diusmius.blog.hu/api/trackback/id/tr498556444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása