diusmius

diusmius

OFF TOPIC - Ingruha

how to turn Zara Man into Woman!

2016. április 08. - dius_mius

img_20160409_002748.jpg

Jön a tavasz! Most éppen ez az indok arra, hogy az ember lánya frissítse a ruhatárát. Ígértem, hogy lesznek a receptek mellett más témák is néha-néha. Na most ez az első ilyen "néha", de szerintem szuper lesz.

Szóval körülbelül egy hónapja futottam bele a neten egy fotóba, amin egy lány férfiinget visel. De nem az az ébredés utáni állapot, amikor gyorsan felkapok valamit és csak a barátom inge akad a kezembe, ami tökéletes ahhoz, hogy mezítláb kibotorkáljak a konyhába kávéért.
Nem.
Ez valami elképesztően szuper volt - persze a reggeli sztori sem olyan rossz. Nagyméretű férfiing, vállvillantós ruhának alakítva. Tökéletes. Egyszerű, kreatív, egyedi, kényelmes, variálható, imádtam. És azóta is imádom, mert átszabtam magamnak immár két inget is. Ezért gondoltam, hogy megosztom veletek, hátha kedvet kaptok a szabásvarráshoz. Csak semmi pánik! Nem kell hozzá nagy tudomány, de ha szükséges, biztos akad valaki a közelben, aki ügyes a varrógép kezelésében - tudni illik én például totál "varrásképtelen" vagyok, ez az egyik handicap-em. Bevallom, volt is segítségem. ♥

Amire szükség van:

Férfi ing
Gumiszalag
Toll vagy ceruza
Olló
Varrógép

picsart_1460150947119.jpg

Szerintem annyi a fontos, hogy az ing lezser legyen, popsi alá érjen, de azért ne legyen túl nagy, mert akkor csúnya lesz, ahogy összehúzza a gumi. Én egy Zara inget választottam a bordó fehér csíkozása miatt meg egy másikat, ami azért nyert, mert sokkal puhább az anyaga. Amúgy az átalakítás után a puhább anyagú jobbnak bizonyult, de mindkettő elképesztően kényelmes.

Nem kell hozzá túl sok kommentár, a képek alapján egyszerűen meg tudjátok majd csinálni. 

Az én mutatványomat nem dokumentáltam, de megkerestem nektek azokat a fotókat, amik alapján én is inspirálódtam.picsart_1460150478567.jpg
picsart_1460150511994.jpg

picsart_1460150532584.jpg

A forrást pedig ITT találjátok, ha szeretnétek még több képet!

Szeressétek!

D.

ingruha.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diusmius.blog.hu/api/trackback/id/tr978580346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása