diusmius

diusmius

Cukkini pizza

2016. július 09. - dius_mius

picsart_1468070604501.jpg

Vannak napok, amikor nincs más opció, a szervezetem csak szénhidrátért kiált. Ilyenkor leginkább a TÉSZTA minden formában a mámor tárgya. Na de hiába fedeztem fel a város legjobb nachosos pizzáját - ami csak attól rám hint plusz 30 dekát, hogy rá gondolok - muszáj vagyok neki nemet mondani.

Ma eljutottam addig, hogy lemondjak a tésztáról, de a pizzáról nem tudtam.
Shame on me!
Azért megpróbáltam diétába illeszthetően abszolválni a dolgot, na meg jobban is esett a lelkemnek, hogy nem rendeltem kaját. Persze totál praktikus dolog ez meg minden, de én nem ilyen családból származom.

Tehát hipphopp cukkini alapú pizza lett a menü.

Hozzávalók:
35 dkg cukkini 
2 db tojás
10 dkg zabliszt
só, bors, oregánó, pizza fűszer ésatöbbi

Cukkini a kézbe, megmosni és legyalulni egy tálba. Első lépés pipa. 
A tojásokat a fűszerekkel együtt kell felverni majd öntsétek a cukkinire. Kutyuljátok össze és szórjátok bele a katyvaszba a zablisztet. Jól keverjétek össze és meg is van az alap.

20160709_130553.jpg

Olívaolajjal lekent sütőpapírral béleljétek ki a tepsit, halmozzátok rá a tésztát és egyengessétek el a szimpatikus formában.

180°C-on süssétek 15 percig az egyik felét, majd egy trükkös fordítás után a másikat is. Ha már látszólag átsült akkor jöhet ki a sütőből és hagyjátok hűlni pár percig majd mehet rá minden kívánt feltét. Ezután kb még 10 perc a sütőben, amíg a sajt szépen megolvad/megpirul/bármi történik vele, amitől már szuperül fest a pizzátok.

Szeressétek!

D.

img_20160709_142316.jpg

20160709_144551.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diusmius.blog.hu/api/trackback/id/tr128876806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása